Nu ai cont?

Politica de retur

Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.

Perioada de retragere mentionata expira la 14 zile de la :

 - ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

 - in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;

 - in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;

 - in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract.


OBLIGATIILE S.C. TAKU ART SRL-D in conformitate cu OUG 34 din 2014, art. 13

TAKU ART SRL-D ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

TAKU ART SRL-D ramburseaza sumele folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

TAKU ART SRL-D nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de TAKU ART SRL-D.

Cu exceptia cazului in care TAKU ART SRL-D s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, TAKU ART SRL-D poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre TAKU ART SRL-D, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Produsul returnat trebuie sa fie cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. 

 

OBLIGATIILE CONSUMATORULUI in conformitate cu OUG 34 din 2014, art. 14

Cu exceptia cazului in care TAKU ART SRL-D s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza TAKU ART SRL-D sau unei persoane autorizate de TAKU ART SRL-D sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre TAKU ART SRL-D decizia sa de retragere. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care TAKU ART SRL-D accepta sa suporte acele costuri sau in care TAKU ART SRL-D nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, TAKU ART SRL-D preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

 TAKU ART SRL-D trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Va rugam descarcati si completati formularul de retur pentru informarea S.C. TAKU ART SRL-D despre intentia de returnare a produselor de AICI. Trimiteti, apoi, formularul gata completat si semnat pe adresa: takuart.cluj@gmail.com

DISPUTE SI CONFLICTE

Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.taku.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre TAKU ART SRL-D si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti. Fiind de acord cu aceste Termene si Conditii clientul isi asuma in totalitate continutul acestui text.